Reis on kordades toredam, kui seda ei pea ette võtma üksi, vaid teekonda saab sõpradega jagada. Kamba peale on paras rentida väikebuss ning sellega Euroopas üks tore nädalapikkune reis teha. Muidugi sõltub alati sellest, mis on huvid ja kui palju tahta kohapeal olla aga väga huvitav võib olla ka selline reis, kus iga uus päev tähendab kui mitte uut riiki, siis igal juhul uut linna.
1. päev – ühe hooga Kaunasesse (päeva kilometraaž 496km)
Kuigi ka Lätis ja Leedus on rohkelt huvitavat, tähendab nendes pikemalt peatumine seda, et kaugemate riikide avastamiseks jääb vähem aega. Küll aga jõuab päevaga Leedu ühte suurimasse linna – Kaunas. Funikulöör viib Kristuse Ülestõusu basiilika juurde, kust avaneb kogu linnale imeline vaade. Kaunases on ka kahe suurema jõe – Nemunas ja Neris – ühinemiskoht. Õhtusöök restoranpaadis või ka lihtsalt paadituur on heaks punktiks esimesele päevale.
2. päev – tutvumine Poolaga (447km)
Päeva esimeseks sihtpunktiks oleks sihtpunktiks Hitleri rajatud välistaap Hundikoobas põhja-Poolas. Seal ringiuudistamine jääb igal juhul meelde ning kui vähegi võimalik, tasuks tuur teha giidiga. Järgmisega aga võtta suund Malborki linnusele. Ikkagi Euroopa üks suurim kindlus, niie et avastamist jagub seal kogu ülejäänud päevaks ja öömajagi leiab samas lähedal.
3. päev – hiiglaslik Poola (486km)
Malborki kandist edasi minnes on kaks valikut. Kes tahab tutvuda Poola suurlinnadega, siis ootab põhja pool asuv Gdansk. Kui palju ei jõua, peaks vähemalt jalutama Ulica Mariackal ning võtma istet mõnes kaldapealses restoranis või kohvikus. Gdanskiga hüvasti jättes on järgmiseks peatuspunktiks Toruń, kuulsa astronoomi Mikołaj Koperniku sünnilinn. Toruńisse jõudes saab sõiduvahendi parklasse jätta ning Poola ühe vanima linna vanalinna jalgsi avastada. Koperniku maja, Krzywa Wieża ning võimas Toruńi katedraal. Kui Toruńist on küllalt saab kulgeda edasi Tšehhi suunas. Wroclawisse vast päris välja ei jõua, kuid Leszno on piisavalt heaks ööbimiskohaks.
4. päev – kiirtuur Tšehhis (394km)
Alati pole vaja tutvuda ka riikide pealinnadega. Metsiku Lääne teemaline Šikland on Tšehhi suurim teemapark, mis on omapärane ja huvitav külastuskoht ka täiskasvanutele. Natuke lapsemeelsust ei tee kunagi paha! Ratsamatk, ajaloolistesse kostüümidesse riietumine või hoopiski sõit ATV’de ning APC’dega? Kui aga öömaja kogemusest piisas, võib asenduseks teha põike Austria pealinna Viini. Kuulsad Viini kohvikud, maailma vanim loomaaed või ka adrenaliinisõltlaste lemmikkoht – lõbustuspark Prater. Pärast Šiklandiga tutvumist on heaks ööbimiskohaks Tšehhi suuruselt teine linn Brno ning enne magama sättimist saab seal ka Tšehhi ööeluga tutvust teha.
5. päev – tere Slovakkia (457km)
Varahommikune Trencin võimaldab Slovakkiaga tutvuda pisut uuemal moel – avastada linnu, mis pole riigi pealinnad. Trencini loss on linna üks tuntumaid maamärke ja kuna linnas on ka fantastiline kohvikukultuur, on päeva alustamine eriti mugavaks tehtud. Kui hommikusöök söödud, on aeg uuesti autosse istuda. Teel Demänovská koobaste poole võib eelistada väiksemaid teid, mis võimaldab natuke rohkem näha Slovakkia argielu ja pakub vaheldust suure maantee liiklusest. Demänovská karstikoopad on maailmakuulsad ning 650m pikkune rada igati oma aega väärt, et näha stalaktiite, stalagmiite ning muidugi ka maa-alust jõge. Ja kui sealt koobastikust välja jõuda, ootab Dobšiná jääkoobas ning kõrgele kaljunukile ehitatud Orava loss. Üks Slovakkia suurimaid ning ilusamaid ja kuulu järgi väga huvitavate ekskursioonidega. Relvakollektsioonid, lossihoovid, piinakambrid ja palju muudki teevad külastuse huvitavamaks. Poolas on sihtpunktiks talispordikeskus Zakopane. Sõit funikulööriga 1098m kõrgusele Gubalowka mäe otsa annab võimaluse nautida ilusaid vaateid kõrgustest ning samasse võib ka öömaja otsida.
6. päev – jälle Poolas (464km)
Muidugi ei saa külastamata jätta Wieliczka soolakaevandust. See on tegutsenud üle 700 aasta ning asub 64-135 m sügavusel maa all. Lisaks lihtsalt käikudele on seal ka kabelid ja maa-alused linnad! Lõuna ja pärastlõuna saab aga veeta Krakowis. Waweli loss ja katedraal, Oskar Schindleri tehas, botaanikaaed või ka lihtsalt jalutuskäik Kazimierzi kvartalis. Ühel hetkel peaks aga suuna võtma kodu poole ja ööbima juba põhja-Poolas.
7. päev – Mida teha (373km)
Nüüd, kui on aega ja jaksu, võib ka Leedus või Lätis ringi vaadata. Ja kui pole enam jõudu uute muljetega tutvuda, on Kaunas endiselt heas kohas, kus peatuda ja võtta ette need kohad, millega reisi alustades ei jõudnud tutvuda.
8. päev – sõit koju (491km)
Viimane päev ja sõit koju! Kui tahta pikemat peatust, jääb Riia ideaalselt tee peale. Kuigi meie enda, Tallinna vanalinn, on imeline sihtkoht, on ka Riia vanalinnas rohkelt avastamist. Ühel hetkel peab aga uuesti autosse istuma ja mööda Liivi lahe rannikut Eesti poole sõitma. Pikk reis, kuid kogetud elamused ja nähtud kohad on seda igati väärt.